Direktlänk till inlägg 15 februari 2015

Trött..

Av Emile - 15 februari 2015 20:16

Jag klarar inte av alla lekar och skit längre. Jag blir så trött på alla som tror att andra alltid ska se upp till dem och att de bara kan knäppa i fingrarna så är alla problem borta. Alla som bara söker uppmärksamhet, som låtsas vara ens vän men som egentligen inte bryr sig ett skvatt! Varför ska alla tro att de är så perfekta medans dom egentligen är de värsta man kan tänka sig?! Jag säger inte att jag är perfekt eller att alla bör va som mig. Jag säger bara att folk bör tänka sig för innan de öppnar käften.  


Har jag glömt och säga till dig att du är en hemsk vän?...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emile - 15 april 2015 20:38

Tack för era kommentarer!!♥♥    

Av Emile - 14 april 2015 20:24

Det kan inte bara var jag som har blivit stämplad som blyg i skolan? Ja jag drar mig undan när det stora folkmassor men är det så konstigt? Det är liksom svårt att inte vilja göra när man vet att alla dömmer en. Och ja.. jag kanske har lite svårt med...

Av Emile - 9 april 2015 12:51

Det är bättre att vara ensam än att vara med någon som får en att känna sig ensam..   Jag gillar citat men det är lättar att säga än att göra. Men ett citat som jag har funderat mycket på är det här.   Sometimes it's better to push someone aw...

..

Av Emile - 8 april 2015 22:17

Så många vänner men ändå helt ensam. De säger att de bryr sig, att de alltid finns där men bara för att de tror att de måste. De ser aldrig smärtan. Jag skulle aldrig kunna berätta för dem om den. Jag skulle aldrig kunna visa den för dem. De frågar i...

Av Emile - 18 februari 2015 16:08

Jag vill bort härifrån och inte komma tillbaka Jag vill va ensam Jag känner mig tom Jag vill inte veta vad folk tycker och tänker för jag har redan fått höra det Jag mår inte bra Jag fejkar mitt leende varje dag Ingen förstår när jag fej...

Presentation


14år och aa.. Du kommer få läsa om mig och mina tankar:)

Min gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards